کوره رنگ پودری

کوره های رنگ پودری در مجموعه ی جهان استاتیک با بهترین کیفیت تولید می شود. این کوره ها که به کوره ی خشک کن رنگ پودری هم شناخته می شود در ردیف تجهیزات مربوط به پاشش رنگ قرار می گیرد. برای اعمال رنگ پودری باید در مرحله ی ابتدایی سطح تمیز و خشک شود و برای تثبیت رنگ باید قطعه را در کوره با استفاده از فن ها با درجه حرارت زیاد بدون ایجاد حباب و خطوط اضافی خشک کرد. تولید این کوره ها برای سرعت بخشیدن به عملیات خشک کردن رنگ های پودری است که با استفاده از آن قطعات را رنگ می کند. کیفیت نهایی رنگ های پودری بر روی قطعات صنعتی بستگی به نوع کوره دارد. در صورتی که کوره با تعبیه ی فن های مناسب بتواند به صورت یکدست و سریع رنگ را خشک کند جلای بهتریمی دهد. در زمان تولید این کوره ها توجه به استاندارد بودن و ساخت اصولی الویت دارد.

کوره پخت رنگ

مجموعه ی جهان استاتیک با ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز در خط رنگ و به کارگیری دانش و خلاقیت در این زمینه همه ی تلاش خود را برای تامین نیاز بازارهای داخلی به کار بسته است. این مجموعه عرضه کننده بهترین تجهیزات تخصصی مربوط به خط تولید رنگ می باشد. برای مشاهده ی فعالیت هایی مانند خط تولید رنگ الکترواستاتیک در اصفهان می توانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

برای تولید رنگ استفاده از تجهیزاتی مانند کوره ی پخت رنگ ضروری است. رنگ ها برای رسیدن به کیفیت مورد نظر نیاز به دمایی مشخص برای پخته شدن دارند. پختگی کامل هر کدام از رنگ ها در دمای مورد نیاز در کوره های تخصصی انجام می شود. این کوره ها برای رسیدن به استانداردهایی مانند ظرفیت گرمایش، شکل جسمی که در کوره پخته می شود، ضخامت مناسب، ترتیب قرار گرفتن شعله ها و نکاتی مانند رعایت فرمولاسیون پخت ساخته می شوند. کوره های پخت رنگ باید دارای ساخت مناسبی باشد تا بتوان آن ها را در محیط مورد نظر نصب کرد. با استفاده از این کوره می توان مصرف انرژی را کاهش داد. به همین دلیل مجموعه ی جهان استاتیک در ساخت آن از تکنولوژی روز دنیا بهره می گیرد.

کوره رنگ کانوایر

یک از کوره هایی که برای خطوط رنگ مورد استفاده قرار می گیرد کوره ی کانوایر است که مجموعه ی جهان استاتیک آن را برای مشتریان خود تولید می کند. این کوره ها تونلی 12 متری دارند که در عرض 10 دقیقه قطعه ی مورد نظر آن را پیموده و قطعه را پخته و آماده ی استفاده می کند. یک قطعه زنجیر در این تونل برای حرکت دادن بهتر قطعه تعبیه شده است. قطعه در این تونل می تواند به صورت مستقیم حرکت کرده و یا آن را دور بزند. قطعات بر روی یک واگن چیده می شوند و باید سه مرحله ی پخت، خشک کن و گرمایش را پشت سر بگذارد.

کوره رنگ استاتیک

برای رنگ آمیزی قطعات فلزی نیاز به استفاده از انواع تجهیزات است. تولید کوره ی رنگ استاتیک به خشک شدن هر چه سریع تر رنگ ها کمک می کند. رنگ ها اغلب در دمای مشخص تثبیت می شوند و به دلیل نیاز به سرعت هر چه بیشتر در تولید قطعات صنعتی استفاده از کوره های رنگ استاتیک که در مجموعه های معتبری تولید می شوند به رشد و توسعه ی ساخت قطعات صنعتی کمک می کند. در این کوره ها با استفاده از ایجاد فضایی مناسب رنگ ها در زمانی کوتاه خشک می شوند و می توان از قطعه ی مورد نظر استفاده کرد.

ایجاد حرارت یکنواخت در همه ی قسمت ها و ساخت این کوره ها بر اساس اندازه ی قطعه از ویژگی کوره های رنگ استاتیک است. مشعل هایی با ویژگی تنظیم دما در کوره ها قرار داده شده است که حرارت را با فاصله ی مناسب بر سطح رنگ شده اعمال می کند و فن ها نیز به خشک شدن هر چه سریع تر و با کیفیت تر رنگ ها کمک می کند. برای سهولت اپراتور ها تنظیماتی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن ها می توان به سادگی کنترل پانل را در دست گرفت.

دستگاه رنگ استاتیک

مراکز صنعتی و مجموعه هایی که برای تولیدات خود نیاز به استفاده از رنگ های پودری دارند اغلب برای اعمال کردن این رنگ ها از دستگاه مخصوص رنگ استاتیک استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه به سهولت و سرعت در پاشش رنگ و همچنین یکنواختی رنگ ها کمک می کند. برای خرید این دستگاه باید به مواردی از جمله کیفیت قطعات و طراحی اصولی آن دقت داشته باشید. این دستگاه با اعمال کردن یکدست رنگ ها به جلا دادن و جذاب شدن بیشتر قطعات و همچنین مقاومت آن ها در برابر رطوبت و نور خورشید کمک می کند.

دستگاه های پاشش رنگ استاتیک زحمت نیروی انسانی را به حداقل رسانده اند و سرعت انجام کار رنگ پاشی را چند برابر کرده اند. این دستگاه دارای اجزائی مانند گیج تنظیم فشار، قلاب نگهدارنده ی اسپری، پمپ قدرت و مخزن جدا کننده ی روغن و آب است. بعد از ساخت رنگ در آزمایشگاه رنگ صنعتی و اعمال رنگ نیز از کوره برای خشک کردن آن استفاده می کنند.